۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۱۱۳۴۰
آیت الله سعیدی:

با متخلفان در هر مقامی برخورد قاطع شود | تحریم های آمریکا شکست خورده است

با متخلفان در هر مقامی برخورد قاطع شود | تحریم های آمریکا شکست خورده است
امام جمعه قم تحریم های آمریکا علیه ایران را شکست خورده دانست و گفت: قدرت بازدارنده ایران محاسبات دشمن را برهم زده و اراده ایران با اقتدار عملی شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، خواستار جلوگیری از قاچاق و واردات بی رویه شد و تأکید کرد که با متخلفان در هر رتبه و مقامی باید برخورد قاطع شود.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع)، بر لزوم بزرگداشت روز شهادت رییس مذهب شیعه در میهن اسلامی تأکید کرد و افزود: این روز همچنین سالگرد حمله نیروهای شاه جلاد به مجلس عزای روحانیت در مدرسه فیضیه است، مأموران شاه با اینگونه کارهای خود ثابت کردند که در خط بنی امیه و بنی عباس هستند و خداوند متعال سرنوشت بنی امیه و بنی عباس را برای رژیم خائن پهلوی رقم زد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت اظهار داشت: امیدواریم پیروان مکتب اهل بیت(ع) با نصرت الهی در سایه سار رهبری ولی فقیه با اقتدار و عظمت، ریشه های ظلم و جنایت طایفه بنی امیه در دوران معاصر را ریشه کن کند و بستر ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی آل محمد(عج) باشند.

وی با اشاره به سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در تیرماه سال 60 ادامه داد: خداوند متعال برای ترویج اسلام و حفظ انقلاب و دعای مردم و امام امت، رهبر انقلاب را از این حادثه خطرناک محافظت کرد، سوء قصدکنندگان احمق و کوردل به کسی سوء قصد کردند که به تعبیر امام راحل آوای دعوت او به صلاح و صداقت در گوش مسلمین جهان طنین انداز است.

آیت الله سعیدی با اشاره به یاوه گویی های اخیر مقامات آمریکایی ابراز داشت: یاوه گویی های اخیر رییس جمهور تروریست و احمق آمریکا و تحریم مقام منیع مرجعیت و ولایت نمونه ای از حماقت ها و شرارت های آمریکایی ها است.

وی خطاب به رییس جمهور رژیم تروریستی آمریکا عنوان کرد: آقای ترامپ ابله و احمق، امروز به کوری چشم تو مرجع و رهبر عالیقدر انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رهبری معنوی میلیون ها انسان در سراسر جهان را بر عهده دارد، تو با عمل ابلهانه و احمقانه خود ثابت کردی که مسحق مرگ بر آمریکا و مرگ بر ترامپ هستید.

امام جمعه قم به روز صنعت و معدن اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال رونق تولید ملی، با حمایت بیشتر از تولیدکنندگان داخلی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم شود.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله صدوقی اضافه کرد: هر کدام از شهدای محراب از جمله این شهید بزرگوار استوانه های فقه و بصیرت، حاضر در صحنه دفاع از انقلاب و همراه با امام راحل بودند، این شهدا الگوی حوزه مقاومتی و میدانداری فقیهانه بری صیانت از انقلاب اسلامی هستند.

آیت الله سعیدی با اشاره به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان، شهید بهشتی را از عمارهای انقلاب دانست و گفت: امروز حکمت، درایت، روحیه انقلابی و سیره و روش مدیریتی آیت الله بهشتی باید الگوی مدیران ارشد نظام در مقابله با جریان غربگرا باشد؛ جامع نگری، مدیریت برجسته، صلابت، قاطعیت به ویژه در تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی از ویژگی های برجسته شهید بهشتی بود.

وی افزود: معماری قوه قضاییه جمهوری اسلامی و کادرسازی برای این بنای مستحکم از دیگر خدمات مهم شهید بهشتی بود، طراحی تشکیلات نوین سیاسی برای جریان حزب الله در برابر لیبرال ها، ملی گراها، جریان های انحرافی و منافقان بود که در صدد انحراف انقلاب و کودتای نرم علیه ولایت فقیه بودند، شهید بهشتی نیروهای انقلابی و پیرو ولایت را ساماندهی کرد و هزینه آن که شهادت بود پرداخت، شهادت شهید بهشتی انقلاب را بیمه کرد.

امام جمعه قم اظهار داشت: بحمدالله امروز پرچم عدالت قضایی و مبارزه با فساد به دست توانای یکی از شاگردان برومند شهید بهشتی یعنی آیت الله رئیسی افتاده و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند انتظار این است که قوه قضاییه تحول قضایی، انقلابی گری، مردم گرایی، مبارزه با فساد و تلاش برای تحقق عدالت را به عنوان رویکرد خود مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به روز حمله ددمنشانه به هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان آمریکای جنایتکار ادامه داد: این روز به روز افشای حقوق بشر آمریکایی نامیده شده است، البته امروز جمهوری اسلامی ایران به چنان قدرتی دست پیدا کرده که پهپاد غول پیکر 200 میلیون دلاری آمریکا را با سامانه موشکی بومی سوم خرداد با اقتدار سرنگون می کند و همزمان می توانست هواپیمای جاسوسی با سرنشینان را ساقط کند اما متعرض آن نشد، ایران اسلامی با این کار خود جلوه ای از حقوق بشر اسلامی را همزمان با تاریخ جنایت های سیاه آمریکا نشان داد، به گونه ای که حتی تحسین ترامپ ورشکسته و تحقیر شده را بر انگیخت.

آیت الله سعیدی با اشاره به پیام های سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا ابراز داشت: این اقدام دفاعی نشانه عزم، اراده و شجاعت و خواستن و توانستن جمهوری اسلامی و نشان دهنده پیروزی اراده ولی فقیه بر اراده شیطانی آمریکای جنایتکار است.

وی عنوان کرد: ساقط کردن پهپاد آمریکایی نشانه اقتدار نیروهای مسلح و آمادگی هوافضای سپاهیان دلیر برای حفظ امنیت آسمان ایران اسلامی است، ما نمازگزاران جمعه از فرماندهی مقدر سپاه، فرماندهی هوا فضا و فرماندهی سامانه سوم خرداد که این حرکت عظیم را انجام دادند تشکر می کنیم.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت خاطرنشان کرد: امروز قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی معادلات و محاسبات دشمن را برهم زده است، امروز معادله نه مذاکره و نه جنگ با اقتدار عملی و اجرایی شده است، سقوط پهپاد آمریکا توسط ایران نشان داد که فشارها، تهدیدها و تحریم های آمریکا در جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است و نتیجه معکوس می دهد.

وی اضافه کرد: ملت ایران به راه پر عزت خود بر پایه منطق مقاومت بر اساس هدایت های رهبری عزیز انقلاب ادامه خواهد داد و به فضل الهی از تحریم های آمریکایی با عزت و اقتدار عبور خواهیم کرد و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

آیت الله سعیدی با اشاره به پیش رو بودن دهه کرامت گفت: دهه کرامت دهه علم، ایمان و تقوا و خدمت کریمانه در آستان های مقدس است، درباره دهه کرامت به ویژه در قم مردم ولایتمدار باید مناسب با شأن و جایگاه حضرت معصومه(س) و عش آل محمد(ص) رفتار کنند.

وی افزود: حجاب و عفاف و رعایت حریم و حرمت بانوی کرامت مورد تأکید رهبر انقلاب، مراجع و بزرگان است و همه باید در جهت صیانت معنوی و رعایت ارزش های اسلامی در قم تلاش کنند، خوب است به برکت حضرت معصومه(س) و به مناسبت روز دختر، حوزه خواهران و جامعة الزهرا با همکاری سایر بانوان حرکت وسیعی را درباره دختران دانش آموز و دانشجو داشته باشند و با طراحی و برنامه ریزی و تبلیغات اثرگذار در سالم سازی معنوی همت کنند و در این زمینه قرارگاه 19 دی آماده همکاری است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت اظهار داشت: جوانان مؤمن، ارزشی و انقلابی قم به ویژه حوزویان که در قالب گروه های جهادی فراوانی فعالیت می کنند با هماهنگی و انسجام بیشتر و با میدان داری نهادهای متولی مانند حوزه و سازمان تبلیغات درخصوص تقویت باورهای و ارزش های اسلامی با محوریت مساجد فعالیت داشته باشند، بی تفاوتی و گریز از مسؤولیت و صرفا نگاه امنیتی و قضایی داشتن بدون فکر و برنامه ریزی و میدانداری فرهنگی کاری از پیش نمی برد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور :
می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار ,در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام را , ارزش ها و باورهای خود بدانند.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
احسنت
0
0